|
Începând cu luna decembrie 2008, Blue Air - prima companie aeriană de smart flying din România - lansează Priority Smart Check-In, primul serviciu care oferă posibilitatea pasagerilor de a beneficia de un tratament cu totul special . Pasagerii care optează pentru noul serviciu vor avea prioritate în efectuarea formalităţilor de check-in, evitând astfel timpul de aşteptare suplimentar şi vor putea alege locul în avion in funcţie de disponibilitate. Tratamentul special din partea Blue Air se aplică şi în ceea ce priveşte atenţia acordată pasagerilor pe perioada în care aceştia se află în aeroport, compania oferind acestora in baza unui voucher cafea si apa pentru un moment de relaxare la barul din incinta aerogării.
In plus, clienţii Blue Air beneficiază de serviciul de post-îmbarcare fiind transportaţi la aeronava Blue Air pentru îmbarcare intr-un mijloc de transport exclusiv dedicat lor.
In prezent, acest serviciu este disponibil numai pe aeroportul Internaţional Bucureşti-Băneasa, la un pret promotional de 10 euro per pasager, pe segment, sau echivalentul acestei sume în lei. Acest pret se aplica pentru pasagerii adulti, copii si minorii neinsotiti. Pentru copiii cu vârsta cuprinsa intre 1 luna si 23 de luni acest serviciu este gratuit si nu beneficiază de voucher.
Începând cu data de 24 decembrie 2008, pasagerii vor putea achita contravaloarea serviciului Priority Smart Check-In, la data efectuării călătoriei, la biroul de ticketing Blue Air din cadrul Aeroportului Internaţional Aurel Vlaicu (Băneasa). În perioada următoare, compania aeriană intenţionează să demareze procedurile necesare pentru a permite oferirea serviciului Priority Smart Check-In odată cu achiziţionarea biletelor de avion.
Flota Blue Air este constituita in prezent din opt aeronave moderne, Boeing 737, seria 300, 400 si noul 737 – 800 Next Generation, iar echipajul BLUE AIR este format din piloti experimentati cu peste 15.000 de ore de zbor si insotitori de bord calificati.
- www.blueair.ro - |
|