|
Aplicatia "Smile, Like, Win!" derulata pe pagina oficiala EuroGsm de Facebook www.facebook.com genereaza o crestere de peste 3000 de membrii ai comunitatii de fani EuroGsm in mai putin de 2 saptamani de la lansare.
Anterior lansarii aplicatiei "Smile, Like, Win!" dezvoltate pentru concursul "Smile, Like, Win un iPhone 4", comunitatea de fani EuroGsm de pe Facebook numara 200 de utilizatori, contul oficial al companiei fiind creat la sfarsitul lunii octombrie 2010. Aplicatia creata pentru concursul aflat in plina desfasurare este foarte simpla si presupune incarcarea de catre participanti, fani ai paginii EuroGsm, a unei fotografii.
Premiile concursului constau intr-un iPhone 4 si 2 iPod-uri Nano, castigatorii acestora fiind desemnati in 4.04.
Aplicatia se bucura de succes in randul utilizatorilor Facebook, numarul de noi fani ai contului EuroGsm crescand cu peste 3000 de utilizatori Facebook in mai putin de 2 saptamani.
In 2011, un procent semnificativ din bugetul de promovare al EuroGsm va fi directionat catre proiecte social media. Aplicatia "Smile, Like, Win!" este primul dintre proiectele pe care EuroGsm le va derula prin intermediul retelelor sociale Facebook, Twitter, respectiv Youtube. Aceste proiecte vor consta in aplicatii interactive, concursuri, oferte personalizate si vor presupune prezentarea si explicarea intr-o maniera prietenoasa, pe intelesul tuturor, a ofertelor de telefoane mobile, accesorii si servicii de telefonie mobile Orange disponibile in magazinele EuroGsm.
EuroGsm este retailer in domeniul telefoniei mobile si partener strategic Orange Romania. In magazinele EuroGsm sunt disponibile o gama variata de telefoane si accesorii precum si serviciile de telefonie mobila ale operatorului Orange Romania. In prezent EuroGsm detine o retea de 115 magazine in peste 70 de orase ale tarii, cifra de afaceri inregistrata in 2009 fiind de 22 milioane euro. Experienta de peste 13 ani pe piata telecom din Romania si spiritul inovativ caracteristic au contribuit la initierea in 2010 a unui amplu si complex proces de schimbare a imaginii brandului EuroGsm si a magazinelor proprii, proces care este in curs de finalizare.
|
 |