|
SC Romatud Com Exim SRL (denumit in cele de urmeaza „Achizitor”) anunta achizitia de Servicii de consultanta in management proiect in cadrul proiectului “ Dotare service auto cu echipamente specifice”.
Programul Operational Regional - REGIO
Axa prioritară 4 - Sprijinirea mediului de afaceri regional şi local.
Domeniul major de interventie 4.3 - Sprijinirea dezvoltării microintreprinderilor.
Proiect:” Dotare service auto cu echipamente specifice” ID: 17403
Beneficiar: SC Romatud Com Exim SRL
ANUNT ACHIZITIE
Nr.01 /06.07.2011
SC Romatud Com Exim SRL (denumit in cele de urmeaza „Achizitor”) anunta achizitia de Servicii de consultanta in management proiect in cadrul proiectului “ Dotare service auto cu echipamente specifice”.
1. Date privind Achizitorul:
SC Romatud Com Exim SRL
Adresa: Sos.Vitan Barzesti nr.3 sector 4, Bucuresti
Telefon: (004) 213322480
Fax: (004) 213322480
E-mail: autopuls@yahoo.com
Adresa de internet: www.serviceauto-1.ro
Obiectul contractului: Achizitia de Servicii de consultanta in management proiect in cadrul proiectului “Dotare service auto cu echipamente specifice”.
2. Cod CPV: 79411000-8.
3. Sursa de finantare a contractului care urmeaza sa fie atribuit: Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala
4. Specificatiile tehnice ale serviciilor care urmeaza a fi achizitionate:
Cerinte minime obilgatorii:
Echipa de management de proiect va trebui sa aiba: experienta relevanta in managementul de proiecte co-finantate prin fonduri nerambursabile si capacitate in termeni de resurse fizice si umane pentru a desfasura managementul proiectului.
Experienta relevanta se va demonstra prin prezentarea unui contract similar (copie conform cu originalul).
Echipa de proiect va trebui sa aiba in componenta minim:
- un manager de proiect,
- un responsabil financiar,
- un asistent de proiect.
Pentru fiecare dintre personele propuse sa faca parte din echipa de management se vor prezenta CV-ul si Anexe.
Descrierea activitatilor Echipei de management:
- coordonarea activităților proiectului conform planului de realizare a proiectului;
- planificarea, supervizarea si evaluarea indeplinirii activitatilor;
- elaborarea cererilor de rambursare si documente suport justificative privind cheltuielile declarate;
- elaborarea, pe toata perioada de implementare a proiectului, a unei previziuni actualizate privind cheltuielile si elaborarea de instrumente de monitorizare pentru proiecte (rapoartele de monitorizare).
5. Informatii suplimentare:
Relatii suplimentare pot fi obtinute la telefon: (004) 213322480 fax: (004) 213322480 sau la urmatoarea adresa de e-mail: autopuls@yahoo.com, persoana de contact: Duta Gheorghe.
6. Date privind ofertele:
a) Termenul limita pentru primirea ofertelor: 12.07.2011 ora 16:00.
b) Adresa la care se transmit ofertele: la sediul Achizitorului din Sos.Vitan Barzesti nr.3 sector 4, Bucuresti.
c) Limba in care trebuie redactate ofertele: Romana.
d) Perioada de valabilitate a ofertei: Cel putin 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
7. Alte informatii:
Valoarea estimata a contractului de achizitie este de 12.500 lei fara TVA.
Pretul contractului de achizitie va fi ferm si nu se va schimba pe intreaga perioada de derulare a contractului;
**www.fonduri-ue.ro, -“Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro”. : http://www.fonduri-ue.ro).
|
|